Akta osobowe część B
Akta osobowe pracownika część B
Podobnie jak w części A i w części B akt osobowych pracownika można gromadzić dokumenty, które nie zostały określone w rozporządzeniu, ale z pewnością będą potrzebne do dokumentowania pewnych zdarzeń, które mają miejsce w czasie zatrudnienia (np. kserokopię zgłoszenia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS ZUA) i innych dokumentów zgłoszeniowych wysyłanych do ZUS, wnioski o urlop.Rozporządzenia nakłada również na pracodawcę obowiązek prowadzenia dokumentacji dotyczącej podejrzeń o:
- chorób zawodowych,
- wypadków przy pracy oraz wypadków w drodze do pracy i z pracy, a także
- dokumentacji świadczeń związanych z tymi chorobami i wypadkami.
Ponadto, jeżeli pracownikowi wystawiana jest przepustka, legitymacja służbowa, zaświadczenie, upoważnienia, to pracodawca powinien ten fakt (w postaci kserokopii) odnotować w aktach osobowych.
Akta osobowe część B
Część B akt osobowych pracownika
Dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy oraz zatrudnieniaImię i nazwisko…………………………………………………………………………………
Dział / Funkcja …………………………………………………………………………………
Komentarze