Twoja Telekomunikacja - jak rozwiązać umowę?





Jak rozwiązać umowę z Twoją Telekomunikacją?

Ta firma wprowadziła w błąd tysiące seniorów i dostała za to 1,5 mln kary, a mimo to nadal działa! Co zrobić, by nie dać się oszukać albo zrezygnować z niekorzystnej umowy?

Przedstawiciele Twojej Telekomunikacji w podstępny sposób oszukują starsze osoby. Twierdzą, że dokumenty, które mają podpisać to aneks do dotychczasowej umowy z Orange, a w rzeczywistości jest to nowa, niekorzystna umowa na telefon stacjonarny
Uwaga! Oszukane osoby będą płacić wyższe rachunki, zapłacą karę za zerwanie dotychczasowej umowy oraz będą ponosić dodatkowe koszty, np. za rzekomo darmowy telefon. Zachoaj czujność, gdy ktoś do Ciebie dzwoni i zapewnia, że reprezentuje Orange.  Jeśli chcesz skorzystać z promocji, sam zadzwoń do Orange (tel. 801 234 567) albo odwiedź salon sprzedaży.

Co zrobić, gdy minie 14 dni na rezygnację z umowy z Twoją Telekomunikacją?

Kurierzy przywożący dokumenty do podpisania zabierają je ze sobą. Nie zostawiają wersji dla klienta. Dlatego o tym, że doszło do oszustwa seniorzy dowiadują się dopiero, gdy:

zostaną powiadomieni o zerwaniu dotychczasowej umowy;
przyjdzie pierwszy rachunek od Twojej Telekomunikacji.

To oznacza, że minął już 14-dniowy termin od podpisania umowy - gdy można było z niej bez żadnych konsekwencji zrezygnować, ale mimo to można zrezygnować z tej oszukańczej umowy. 
Uwaga! Należy powołać się na działanie pod wpływem błędu i w ten sposób rozwiązać umowę. To, że wprowadzono Cię w błąd, musisz udowodnić. Nie jest to trudne. Po prostu opisz okoliczności towarzyszące podpisaniu umowy.

Rozwiązanie umowy z Twoją Telekomunikacją

Aby rozwiązać umowę z Twoją Telekomunikacją musisz wysłać do firmy oświadczenie o uchyleniu si e od skutków prawnych umowy zawartej pod wpływem błędu, a jako podstawę prawną podaj art. 84 i 88 Kodeksu cywilnego. 
Uwaga! Pomoc w napisaniu takiego oświadczenia uzyskasz na bezpłatnej infolinii konsumenckiej - tel. 801 440 220 lub 22 290-89-16 (jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8-19).




Gdy zostałeś oszukany przez Twoją Telekomunikację...

Jeśli zostałeś oszukany przez Twoją Telekomunikację, powiadom Prokuraturę Okręgową w Płocku, która prowadzi śledztwo w sprawie wyłudzeń pieniędzy przez tę firmę.

Możesz to zrobić telefonicznie: tel. centrala 24 2674 wew. 560 lub 578 (sekretariat), wew. 590 (prokurator), wew. 540 (asystenci).

Prześlij kopię umowy i opis oszustwa listownie - koniecznie z dopiskiem numeru śledztwa (sygn. V Ds. 168/15) na adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku Pl. Obrońców Warszawy 8 09-402 Płock.

Masz starszych samotnych krewnych albo sąsiadów? Powiedz im, że są firmy, które stosują praktyki podobne do Twojej Telekomunikacji. Mogą to być dostawcy prądu, gazu czy usług telekomunikacyjnych

Komentarze

Czytaj także...