Akta osobowe część C
Akta osobowe pracownika część C
Pracodawca w części C akt osobowych pracownika gromadzi dokumenty związane z ustaniem zatrudnienia. Dokumenty powinny być ułożone w porządku chronologicznym oraz ponumerowane. Ponadto akta powinny się rozpoczynać wykazem znajdujących się tam dokumentów (pełny wykaz).Uwaga! Niedopuszczalne jest nanoszenie na zgromadzonych dokumentach odręcznych uwag, adnotacji, sprostowań itp.W aktach osobowych pracownika przechowuje się odpisy lub kopię składanych dokumentów, po stwierdzeniu zgodności z oryginałami, których można żądać od pracownika tylko do wglądu lub w celu sporządzenia ich odpisów albo kopii.
Uwaga! Obowiązkiem pracodawcy jest zabezpieczenie całości dokumentacji przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz dostępem osób niepowołanych. Należy też na bieżąco aktualizować dane w nich zawarte.
Akta osobowe cześć C
Część C akt osobowych pracownika
Dokumenty związane z ustaniem zatrudnienia
Imię i nazwisko…………………………………………………………………………………
Dział / Funkcja …………………………………………………………………………………
Dział / Funkcja …………………………………………………………………………………
Komentarze